Szállítási információk

A megrendelések kézbesítését megelőző munkanapon email-ben tájékoztatjuk a címzettet a csomag kiszállításáról! A megadott csomagszám alapján a már elindított, de még nem kézbesített csomagok kiszállításának időpontjáról a futárszolgálat ügyfélszolgálatán kézbesítési időpontot egyeztethet vagy módosíthatja a szállítási címet!

 
GLS ELÉRHETŐSÉGEI
telefon: +36 29 886 700, +36 20 890 0660
e-mail: info@gls-hungary.com
online csomagkövetés: GLS Tracking
CsomagPont keresés: GLS Shop Delivery Service
 

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK, INFORMÁCIÓK
szállítási díj: 1.850 HUF (50.000 HUF felett ingyenes)
szállítási idő: 2-5 munkanap*
*A szállítási idő nem garantált, tájékoztató jellegű, az aktuális árukészlettől függ! A megrendelt termék(ek) beszerzése akár több napot is igénybe vehet, mivel előfordulhat, hogy a webshopban feltüntetett termék(ek) a rendeléskor adott kiszerelésben, ízben, vagy a megrendelt mennyiségben nincsenek készleten! A várhatóan hosszabb beszerzési időt igénylő termék(ek)ről a rendelés feldolgozásakor külön email-ben értesítjük.

 

Megrendeléssel, szállítással kapcsolatos elérhetőségeink:
e-mail: info@scitecshop.hu

 

Házhoz szállítás:
Megrendeléskor vegye figyelembe, hogy házhoz szállítást csak munkanapokra tudunk vállalni, munkaszüneti napokon nem áll módunkban csomagot kézbesíteni, ezért lehetőleg olyan szállítási címet adjon meg, ahol a futár munkanapokon, 8-17 óráig át tudja adni a csomagot!

A kiszállítás napjának reggelén a GLS értesítést küld a címzettnek, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.

GLS CsomagPontba kézbesítés:
200 településen több, mint 500 átvevőhely, ahol csomagponttól függően akár bankkártyával is fizethet! A címzett sms-ben és/vagy email-ben tájékoztatást kap arról, hogy a csomagja megérkezett a GLS CsomagPontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevőhelyek nyitvatartási idejét. Amennyiben a címzett nem veszi át a csomagot, az érkezéstől számított 3. munkanapon e-mailben emlékeztetőt kap. Az átvételnél a címzettnek be kell mutatnia a személyazonosságot igazoló okmányát és hivatkoznia kell a csomagszámra.

 

Amennyiben a megrendelt és kiszállított terméke(ke)t bármilyen, rajtunk kívülálló okok miatt nem veszi át (a csomag átvételét megtagadja), úgy következő rendelését csak és kizárólag előutalásos fizetéssel áll módunkban teljesíteni! A csomagszállítás díja a futárszolgálat részéről minden esetben kiszámlázásra kerül, függetlenül attól, hogy a csomagot a megrendelő átveszi vagy sem. Ez a költség a minden esetben a megrendelőt terheli!